0
Фільтри по категоріям
Власне виробництво
Стоматологія
Загальна медицина

ERP-система для аптек (аптечна МІС)

Передзамовлення

Ціна:
0.00 грн.
Модель: Реимбурсация 2.0

На заміну традиційному виписуванню рецептів на паперових бланках приходить використання системи електронних рецептів (electronic prescribing, e-Rx), що передбачає створення і пересилку медичних призначень за допомогою комп’ютера та мережі Інтернет. Унікальність системи «еРецепт» полягає у створені електронної платформи для взаємодії всіх учасників процесу обігу рецептів – лікарів, аптек, розпорядників бюджетного фінансування та пацієнтів.

Система електронних рецептів дозволяє вести облік рецептів по всьому ланцюжку його життєвого циклу

  • Виписка рецепта
  • Погашення рецепта (реалізація ліків)
  • Споживання ліків
  • Створення звітів
  • Формування аналітики

Цього тижня ми розпочали серію інформаційних заходів для представників аптек. Серед учасників – керівники та власники аптек, що вже є учасниками програми реімбурсації лікарських засобів «Доступні ліки», або тільки хочуть стати її партнерами у 2019 році. З 1 квітня НСЗУ почне адмініструвати програму за новими прозорими правилами контрактування аптек.

Ми запросили власників та керівників аптечних закладів з усієї країни, щоб розповісти про суть та етапи впровадження програми в цьому році. Разом з тим, нам було також важливо почути запитання та отримати слушні коментарі від представників аптек.

Олександр Жигінас, радник Міністра охорони здоров’я та виконавчий консультант НСЗУ, пояснив учасникам зустрічей, що працювати в оновленій програмі реімбурсації у 2019 році стане зручніше, швидше та легше. Аби аптечний заклад міг зареєструватись в електронній системі охорони здоров’я, необхідно мати програмний продукт, який дозволить долучитись до eHealth.

Програмне забезпечення кожна аптека може розробити самостійно або обрати на ринку саме те, що буде відповідати її потребам та можливостям. Реєстрація в електронній системі охорони здоров’я є необхідною умовою. Укладення договору із НСЗУ та подальша робота у програмі «Доступні ліки», включно з звітуванням та відпуском електронних рецептів, буде відбуватись тільки в електронному вигляді.

Вже з 1 лютого 2019 аптекам буде доступний функціонал та перелік медично-інформаційних систем (МІС).

Через інформаційні заходи, корисний відеоконтент та консультації експертів ми будемо давати повні відповіді на актуальні питання впровадження оновленої програми «Доступні ліки» у 2019 році для ефективної роботи аптек за новими умовами з 1 квітня 2019.

 

Oсновні переваги і особливості Odoo:

— управління бухгалтерським обліком (широкий набір динамічних звітів);  Ніяких підробок або повторного використання рецептів,  Фінансові ліміти
— Project Management
— великий перелік інтерфейсів інтеграції з банками;
— систему підтримки контактів з клієнтами;  Оптимізація роботи провізорів, Аналіз ефективності роботи кожного лікаря, Інформація про найближчу аптеку з пільговими ліками
— інвентаризацію на базі стандарту MRP;
— управління закупівлями і логістикою; Створення звітів, формування аналітики, Скорочення термінів відшкодування, Договірні відносини з аптеками
— платформу електронної комерції; Доступ через комп’ютер або мобільний телефон
— Модуль управління ресурсами. Актуальні та перевірені дані. Ніяких помилок у рецепті. Регіональна політика забезпечення ліками

Охоплюючи такий діапазон діяльності, Odoo все ж залишається простою у використанні завдяки своїй модульності. Незважаючи на складність бізнес-задач, кожен, навіть недосвідчений користувач, може вибрати саме ті модулі, які відповідають найактуальнішим цілям розвитку його бізнесу і додавати нові модулі Odoo в міру розвитку бізнесу.

Фактор часу безсумнівно відіграє вирішальну роль в реалізації рішень для управління будь-яким бізнесом. В даному випадку зручний інтерфейс і легкозрозумілі можливості платформи Odoo підтримують швидкий запуск і простоту використання системи.

Odoo — ERP-система з відкритим кодом (open source). Тому вона абсолютно безкоштовна, що є ще одною перевагою при заміні 1С. Єдине, що вимагає витрат — це оплата кастомізації, впровадження та супроводу системи.

Команда Vikisoft здійснює професійне впровадження і кастомізацію Odoo, щоб ця платформа стала якомога доступнішою і зручнішою альтернативою 1С для українських компаній та підприємців. Компаніє є партнером одного з членів Україської Асоціації Оду


8-го червня пройшла перша в Україні конференція по Odoo. Після створення Community на протязі 9ти місяців йшла підготовка.

Врешті-решт можна зробити висновок що в нас є і хмаринкові провайдери, і постачальники модулів та коробочних рішень, і компанії імплементатори для повноцінного переходу на цей чудовий OpenSource продукт.


09.06

Переглянуті товари

Вгору

Онлайн курсы IT