0
Фільтри по категоріям
Власне виробництво
Стоматологія
Загальна медицина

Гарантія


    Стандартний термін гарантії на всю продукцію власного виробництва, медичну техніку що імпортується та інструментарій -
12 місяців з дня відвантаження товару зі складу продавця, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу.
    Також є перелік товарів (стоматологічні наконечники, ультразвукові мийки об'ємом до 1,2 л включно і інші товари), які мають термін гарантії - 6 місяців.

    Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, який додається до продукції.

    Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в установленому порядку.
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може вимагати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 7 банківських днів з дня пред'явлення вимоги і отримання зворотного товару на склад продавця, за умови наявності на складі продавця аналогічного товару. У разі, якщо буде призначена додаткова експертиза на відповідність товару зазначеним вимогам і нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 банківських днів після отримання результатів експертизи. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, гарантійний термін на нього починає діяти з моменту заміни.

    Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

• випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

• пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

• пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

• пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

• наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

• лампи спеціального призначення (повернення ламп можна провести не пізніше ніж протягом 3-х днів після отримання, при наявності заводського браку)

   З усіх питань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням звертайтеся за телефонами:
(0532) 693-711, (050) 324-90-03



Наверх