0
Фільтри по категоріям
Власне виробництво
Стоматологія
Загальна медицина

Доставка


Після 100% оплати за товар і при наявності товару на складі 

менеджери нашої компанії в телефонному режимі або електронною поштою уточнюють у покупця спосіб доставки.

Можливі такі варіанти отримання товару покупцем:

a. Самовивіз товару з наших складів

b. Самостійне отримання товару в наших магазинах на території України.

c. Відправлення товару покупцеві кур'єрськими службами доставки на найближчий склад у Вашому місті.

d. Адресна доставка товару покупцеві нашим власним транспортом.


1. При самовивезенні товару Ви повинні заздалегідь повідомити менеджеру дату і час Вашого приїзду.
Адреса наших складів: 36000, м Полтава, вул. Комарова 5. Час роботи: ПН. - Ср. з 8-00 до 17-00.

2. Негабаритні товари можливо отримати в наших магазинах і представництвах в наступних містах України:
Київ, Дніпро, Чернігів, Суми, Кременчук.
Просимо звернути Вашу увагу, що отримання товару можливо тільки при достатній наявності даного товару в магазині.

3. Нашою компанією укладено договори з такими кур'єрськими службами доставки: «Нова пошта», «Делівері».

Відвантаження кур'єрськими службами доставки здійснюється протягом 3-х робочих днів після надходження оплати за наявності товару на складі.

З 1 січня 2019 року нашої компанією повністю оплачується доставка товару тільки на склад кур'єрської служби і тільки при замовленні понад 6000 грн.
Якщо сума замовлення складає менше зазначеної суми, то покупець оплачує доставку самостійно.
Ми не оплачуємо адресну доставку до покупця. У цьому випадку незалежно від суми замовлення покупець повністю оплачує всі витрати з доставки.

ДУЖЕ ВАЖЛИВО: при отриманні Вами товару на складі кур'єрської служби уважно і ретельно оглядайте отриманий товар.
Нашою компанією проводиться обов'язкове страхування всіх вантажів при відправці.
При виявленні дефектів, браку або бою товару необхідно відразу скласти претензію на адресу кур'єрської служби.
Інформацію про те, що трапилося необхідно повідомити нашому представникові: (0532) 693-711, (050) 324-90-03.
Якщо Вами своєчасно не була складена відповідна претензія і не поінформований представник (дефект товару було виявлено після того, як покинув склад кур'єрської служби), в цьому випадку наша компанія залишає за собою право не проводити обмін неякісного товару на новий, так як це не відноситься до гарантійних зобов'язань.

4. При поставці технічно складного обладнання, яке вимагає обов'язкового монтажу нашими фахівцями, ми здійснюємо адресну доставку нашим власним транспортом. В цьому випадку вартість доставки і монтажних робіт узгоджується додатково, індивідуально з кожним покупцем.


Вгору