0
Фільтри по категоріям
Власне виробництво
Стоматологія
Загальна медицина

Доставка


Умови доставки.

Наша компанія завжди намагається створити найбільш сприятливі умови доставки для наших покупців.

Варіанти доставки Ваших замовлень:

1. За можливості та при наявності необхідного об’єму замовлення, ми робимо Вам доставку товару нашим власним транспортом по території України.

2. Самовивіз товару з наших складів. В даному випадку Ви повинні заздалегідь повідомити менеджеру дату і час Вашого приїзду. Адреса наших складів: 36000, м Полтава, вул. Комарова 5. Час роботи: ПН. - ПТ. з 8-00 до 17-00.

3. Відправлення товару покупцеві кур'єрськими службами доставки на найближчий склад у Вашому місті. Нашою компанією укладено договори з такими кур'єрськими службами доставки: «Нова пошта», «Делівері». Відвантаження кур'єрськими службами доставки здійснюється на наступний день після надходження оплати.

В зв’язку з великим асортиментом товарів та наявністю різних відділів, відвантаження Ваших замовлень оплачується нашою компанією на наступних умовах.

- Продукція власного виробництва та імпортована медична техніка: сума замовлення не менше 12 000,00 грн

- Стоматологічна продукція виробництва «Dentsply Sirona Europe GmbH»: при Вашому замовленні на суму не менше 5 000,00 грн

- Вироби медичного призначення та реабілітаційна продукція виробництва «GREETMED», «LUXOR» та дезінфекційні засоби власного виробництва: сума замовлення не менше 2 000,00 грн

- Медичний та стоматологічний інструментарій: сума замовлення не менше 2 000,00 грн

- Товари для дентальної імплантації: сума замовлення не менше 6 000,00 грн

Якщо сума замовлення складає менше зазначеної суми, то покупець оплачує доставку самостійно. Ми не оплачуємо адресну доставку до покупця. У цьому випадку незалежно від суми замовлення покупець повністю оплачує всі витрати з доставки.

ДУЖЕ ВАЖЛИВО: при отриманні Вами товару на складі кур'єрської служби уважно і ретельно оглядайте отриманий товар. Нашою компанією проводиться обов'язкове страхування всіх вантажів при відправці. При виявленні дефектів, браку або бою товару необхідно відразу скласти претензію на адресу кур'єрської служби. Інформацію про те, що трапилося необхідно повідомити нашому представникові: (0532) 693-711, (050) 324-90-03. Якщо Вами своєчасно не була складена відповідна претензія і не поінформований представник (дефект товару було виявлено після того, як покинув склад кур'єрської служби), в цьому випадку наша компанія залишає за собою право не проводити обмін пошкодженого товару на новий, так як це не відноситься до гарантійних зобов'язань

4. При відвантажені технічно складного обладнання, яке вимагає обов'язкового монтажу нашими фахівцями, ми здійснюємо адресну доставку нашим власним транспортом. В цьому випадку вартість доставки і монтажних робіт узгоджується додатково, індивідуально з кожним покупцем


Вгору